نوشته شده توسط : محمدقربانی

۷۰۰ متر باغ ویلا سر سبز با ۹۰ متر بنا در یبارک

 

کد این ملک در سایت اندیش ملک 757 می باشد .

 

باغ ویلا ۷۰۰ متری فول امکانات با ۹۰ متر ویلا و انشعابات کامل در شهریار به فروش می‌رسد .

 

 

مهم‌ترین فاکتور در خرید هر ملکی معتبر بودن اسناد و مدارک آن ملک می‌باشد ، مشاورین اندیش ملک پس از کارشناسی بهترین فایل‌های باغ ویلایی در منطقه را به شما معرفی می‌نمایند ، با ما همراه باشید .

 

کد ملک: 757

 

شهرک سازی جدای از کشاورزی یکی دیگر از جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شود. آب و هوای بسیار مطلوب و مناسب به همراه مناظر سرسبز و زیبای شهرستان شهریار موجب شده تا در اطراف این شهر و در بخش روستایی آن شاهد ساخت و یا نوسازی باغ ویلاهای متعددی باشیم که بسیار هم پرطرفدار هستند. یبارک شهریار، یکی از روستاهای شهرستان شهریار محسوب می‌شود.

 

ویلا:

60 متر ویلای دنج و نقلی به صورت مبله، 30 متر بنا سرایداری ، 20متر تراس با ویویی بی نظیر که در کل ویلا  تمامی امکانات رفاهی را برای استفاده و سکونت مناسب نموده است .

 

 

محوطه ملک :

باربیکیو ، گل کاری شده  ، استخر با تاسیسات و تصفیه خانه  ، کف و دیوار‌های محوظه کاملا سنگ شده ، درب ریموت ، انواع درختان میوه قدیمی وبارده ،   محوطه سازی  ، نمای سنگ شده    ، نورپردازی مدرن ، سهمیه اب کشاورزی  ،  و ...

 

 

انشعابات: این باغ ویلا دارای آب و برق می‌باشد .  

 

وضعیت سند: این ملک دارای قولنامه زنجیره ای معتبر + کد رهگیری می‌باشد .

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اندیش ملک مراجعه بفرمایید.

 

 

 

 

 

 

برای خرید باغ ویلا در شهریار با مشاورین ما در تماس باشید .

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: باغچه در یبارک , قیمت باغ در یبارک شهریار , خرید باغ ویلا ارزان در شهریار , خرید زمین ارزان در شهریار , سایت باغ ویلا , باغ ویلا لوکس , باغ ویلا قیمت مناسب در شهریار , اجاره باغ ویلا در شهریار , خرید باغ ویلا در شهریار , باغ تا 100 میلیون در شهریار , خرید باغ ویلا در ملارد , خرید ویلا لاکچری در شهریار , قبمت زمین در لم اباد ملارد , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدقربانی

۵۰۰ متر ویلا داخل مجموعه شیک با ۷۰ متر ویلا نوساز،ملارد

 

کد این ملک در سایت اندیش ملک 755 می باشد .

 

باغ ویلا ۵۰۰ متری اکازیون با ۷۰ متر ویلا دو خواب و انشعابات کامل در مهرچین به فروش می‌رسد .

 

 

مشاورین اندیش ملک متخصص در امر خرید و فروش باغ ویلا در غرب استان تهران هستند ، شما بازدید کننده گرامی کافی است پس از بررسی فایل‌های ثبت شده در سایت جهت بازدید موارد انتخابی با شماره‌های درج شده در سایت در تماس باشید .

 

کد ملک: 755

 

چنانچه خواهان خریدباغ ویلایی ارزنده و لوکس درمنطقه ای با آب وهوای بی نظیرهستیدبرای شما پیشنهادویژه ای داریم :

 

ویلا:

70 متر بنای اکازیون  مبله به صورت دو خواب  ، 30 متر تراس ، سقف کناف کاری شده ، نور پردازی ، کابینت ممبران ، گاز رومیزی ، هود لمسی و . . .

 

 

محوطه ملک :

باربیکیو ، محوطه سازی  مهندسی ساز ، نمای سنگ شده    ، نورپردازی چشمگیر ، سهمیه اب کشاورزی  ، گل کاری شده  ، استخر با تاسیسات و تصفیه خانه  ، کف و دیوار‌های محوظه کاملا سنگ شده ، درب ریموت ، درختان مثمر ثمر و قدیمی ،  آتشگاه  و ...

 

امنیت :

این باغ ویلا با توجه به موقعیت خود که در داخل مجموعه ای با نگهبانی 24 ساعته قرار گرفته  و امکانات خود مناسب جهت سکونت دائم می‌باشد .

 

انشعابات: این باغ ویلا دارای انشعابات کامل  می‌باشد .

 

وضعیت سند: این ملک دارای قولنامه زنجیره ای و ریشه دار + کد رهگیری می‌باشد .

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اندیش ملک مراجعه بفرمایید.

 

 

 

 

 

 

برای خرید باغ ویلا در شهریار با مشاورین ما در تماس باشید .

 



:: برچسب‌ها: خرید باغ ویلا در مهرچین , باغچه در مهرچین , مهرچین شهریار , مهرچین کجاست , باغ ویلا در شهریار و حومه , باغ ویلا در لم اباد ملارد , خرید باغ ویلا ارزان در شهریار , باغ ویلا در ملارد مهرچین , قیمت باغ در مهرچین ملارد , خرید باغ ویلا در شهریار , خرید باغ ویلا ارزان در شهریار , باغ تا 100 میلیون در شهریار , سایت باغ ویلا , باغ ویلا لوکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدقربانی

۱۰۰۰ متر باغ ویلا مشجر و سر سبز با ۱۲۰ متر ویلا در صالح آباد

 

کد این ملک در سایت اندیش ملک 751 می باشد .

 

باغ ویلا ۱۰۰۰ متری اکازیون با ۱۲۰ متر ویلا دو خواب در ملارد به فروش می‌رسد .

 

 

 

زندگی در محیط فرح بخش که دارای درختان میوه و وسایل  و امکانات رفاهی باشد . موجب راحتی روح و جان می‌گردد . از این رو مشاورین اندیش ملک تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا مواردی آیده آل و درخور شان شما عزیزان را جمع آوری نموده و در اینجا به نظرتان برسانند .

 

کد ملک: 751

 

یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای خرید باغ ویلا در روستای صالح آباد منظره منحصر به فرد آن است. این روستا از درختان قدیمی و بسیار متنوع بهره مند بوده و همین اتفاق سبب به وجود آمدن طراوت و تازگی در محیط روستا می‌شود. شما می‌توانید برای رفع خستگی، باز پروری روحیه و فاصله گرفتن از زندگی آپارتمان نشینی مدتی را در این روستا گذرانده و با پیاده روی و پیک نیک رفتن به دل طبیعت خاطره ای لذت بخش را برای خود به ارمغان آورید .

اگر شما به یک تعطیلات آرام بخش برای تقویت روحیه خود نیازمندید خرید باغ ویلا در روستای صالح آباد یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها است .

 

 

ویلا:

120 متر ویلا دوخواب فول امکانات ، 50 متر بنا سرایداری ، استخر چهارفصل سرپوشیده با تجهیزات کامل  ،  نور پردازی ، ویو و نورگیری فوق العاده  ، سقف کناف کاری شده و تمامی امکانات رفاهی که این ویلا را برای سکونت  به موردی ارزنده تبدیل نموده است .

 

 

محوطه ملک :

باربیکیو ، محوطه سازی  مهندسی ساز ، نمای سنگ شده    ، نورپردازی حرفه ای ، سهمیه اب کشاورزی  ، گل کاری شده  ، نرده و حفاظ شاخ گوزنی ، کف و دیوار‌های محوظه کاملا سنگ شده ، درب ریموت ، درختان مثمر ثمر و قدیمی ،  آب نمایی در کنار ویلا که جلوه ای بی نظیر ایجاد نموده و ...

 

انشعابات: این باغ ویلا دارای انشعابات کامل  و کنتوردار می‌باشد

 

وضعیت سند: این ملک دارای قولنامه زنجیره ای و ریشه دار + کد رهگیری می‌باشد .

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اندیش ملک مراجعه بفرمایید.

 

 

 

 

 

 

برای خرید باغ ویلا در شهریار با مشاورین ما در تماس باشید .

 



:: برچسب‌ها: خرید باغ ویلا در کردزار , کردزار شهریار کجاست , باغ ویلا قیمت مناسب در شهریار , خرید باغ و باغچه در شهریار , منطقه کردزار شهریار , خرید باغ ویلا ارزان در شهریار , خرید باغ در بکه شهریار , خرید زمین در کردزار شهریار , خرید باغ ویلا در شهریار , باغ ویلا , سایت باغ ویلا , خرید ویلا در کرج , خرید ویلا در کردان , اجاره ویلا در شهریار , باغ ویلا اطراف تهران , خرید زمین در شهریار , خرید باغ ویلا در ملارد , لم اباد ملارد کجاست , خرید ویلا لاکچری در شهریار , خرید ویلا در شهریار , , ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 دی 1399 | نظرات ()